Sunday 5 June 2016

Ubat Buasir



Ubat Buasir

Kami tahu anda sibuk, anda mempunyai banyak lagi perkara yang perlu dilakukan sepanjang hari dan tugas-tugas yang sentiasa bertimbun.

Ubat Buasir. Penyakit buasir dan kesakitan buasir sedikit sebanyak mengubah corak rutin kehidupan anda. Anda juga perlu membawa dalam bantal buasir , Oh tidak, ia kadang-kadang memalukan! Kini anda tidak lagi perlu melalui pengalaman tersebut. Penyelesaian adalah DISPILES!

DISPILES adalah rawatan bukan narkotik yang menawarkan penyembuhan buasir semula jadi jika diambil dengan betul. Ia rawatan paling mudah untuk pesakit buasir dimana anda tidak perlu menyapu krim, pembedahan atau memasukkan ubat ke dalam dubur.


Dispiles - Ubat Buasir


DISPILES diambil secara oral 2 sekali sehari. Penggunaan DISPILES dan dengan pengambilan diet yang betul membantu menghentikan kesakitan, gatal-gatal, rasa pedih terbakar dan symptom yang berkaitan dengan pendarahan buasir.

Ia bertindak dengan menghentikan pendarahan dan mengecutkan kawasan radang ketidakselesaan. Ketahuilah cara merawat buasir dengan menelefon talian buasir kami!


Ubat Buasir


Kami telah menjual DISPILES kepada beribu pelanggan dan telah mendapat testimoni yang amat memberangsangkan.

CARA MAKAN DISPILES
1 botol Dispiles – 30 Kapsul
1 kali makan – 2-3 kapsul
Sehari makan 2 kali (pagi dan malam)

Ubat Buasir. Gunakan Dispiles tanpa was-was. 100% Herba dan tiada kesan sampingan, halal, mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL20020305T), GMP, dan yang penting dengan izinNya berkesan!

Untuk dapatkan senarai farmasi yang membekalkan produk ini, boleh layari http://www.dispiles.com.my/



HOTLINE 0163370696 atau 016-9800696





No comments:

Post a Comment